Kızlar konuyla ilgisi yok ama geçen benim bi kaç damla kanamam oldu genesise gittim nöbetçi doktor bana düşük yapacaksın kesen sağlıksız fln dedi düşük önleyici bile yazmadı sağlıksız zaten dedi memorial e gittim çok şükür herşey yolundaymış ben o üzüntüyle bebeğimi kaydedebilirdim ne biçim doktorlar var aynı zamanda güvenemedim devlete de gittim onlar da bi sorun olmadığını söyledi