KadriyeSoyucok bak bulduk bile sebebini bende geçen ay inanılmaz sancilandin duramadim ve korktum.dolayisiyla gece hastaneye gittim.bir gün yaapmadigim tuvalaet ihtiyacının sebebpoldugu anlaşıldı ki bol su içerim.simdi daha iyiyim ama ekmek yememeye ozen gösteriyorum hergun yarım kilo ev yapması yoğurt .akabinde sefttali kayısı armut ayva yada elma kompostosu içiyorum hem sağlıklı .illaki gecmiyosa kabızlığın duphalac surubi var hamielikte kabız şurubu ondan al iç bı vakit .her doktor bu şurubu oneriyo hala daha yapamazsanda lavman yaptir bir kere arkasından yavaş yavaş toprlarsin