24 haftalık hamileyim en nefret ettiğim şey ilk başlarda hapşırmaktı. Hapşırır hapşırmaz o giren kramp mı diyeyim sancı mı diyeyim bilemiyorum ama hem acıtıyordu hem çok korkutuyordu 😊 ama normal bir durummuş, hapşıracağım zaman ayaklarımı karnıma çekiyorum sancı va olmuyor kasılmıyor🙏🏻🙏🏻