Bugün detaylı ultrason toplam 3 saat sürdü. 4 kere kalkıp dolaştım yemek yedim tatlı yedim vs. Yüzüstü kapaklandı benimki naptıysak döndüremedik. En son zor bela kalbi görebildik ama maalesef yüzünü bir türlü dönmedi :( en sonunda akşam olunca dr 2 hafta sonra tekrar gel bakıcaz görmeden rapor vermem dedi :( basına gelen var mı?