Likayolcusu Busra_er1 bende 14+5 deyim ve çok az kıpırtılar his ediyorm ikinnci gebelik ve ikiz sizde his ediyor olabilirsiniz tabi
Papatyaaa__ Busra_er1 ya bendede öyle sanki balık gibi yüzüyo ara sıra pır pır diye hissedyorum 13+3üm😍
OnurBurcu93 Masell 20. Hafta itibari ile hissedersiniz benim de ilk gebeliğim o haftalarda başlamıştı çevrem panik ediyordu nasıl hissetmedin falan diye ama normalmiş ☺️
minikkus1 Masell ilk gebelikte 20. haftaya kadar biraz zor anlaşılıyor. sonrasında pıt pıt sanki içerde kalp var gibi oluyor. şu an 30. haftadayız sanki içerde yüzen biri var 😂
Minau Nasıl bi şeyler hissediyorsunuz bende sanki hissederler hissetmez arasındayım ne olduğunu anlayamadığım ☺️
Nesebasol Minau 20.haftadan sonra net hissedersiniz benim 2 gebeliğimde de öyle oldu önceleri karıncalanma gibi şeyler oluyor sonrasında sanki gözün atar ya arada öyle hissediyorsun ☺️🌸
Yarnn Minau kalp atışı gibi pıt pıt hissediyorum bi kaç kere de vurduğunu hissettim ilk 22+1 de hissettim
arirangg Papatyaaa__ Ben de 13+4’üm canım ama hiçbir şey hissetmiyorum maalesef. Senin ilk gebeliğin mi🥰
Busra_er1 Papatyaaa__ evet evet bende öyle seyirmelerde oluyor yer değiştiğini hissediyorm çok değişik🙏🏻🤲😍😍
Pank Benimde doktorum 20 den once cok zor, hissettikleriniz bagirsak ve gaz hareketidir demisti. Tam 20. Haftamda hissettim asiri hareketli bi bebek olmasina ragmen
Kirmizibalik1 Kizlar 13 14. Haftalarda hissediyorum demissiniz de bagirsak hareketleri olmasin o ? Haftalardan sonra hafif pit pit yada yine bagirsak hareketleri seklinde ancak hissedebilirsiniz diyor doktorlar 😃
Papatyaaa__ Kirmizibalik1 ben sordum 2gün önce kontrolum vardı hareket ola bilir dedi farklı ola bilir herkeste
Ahsenveannesi Kirmizibalik1 herkesin yapısı farklı iki gebeligimde de 13 haftada hissettim şuan 16 ve tekmeleri çok net hissediyorum başı nerde ayakları nerde dönmesini falan hissediyorum göbek bölgem cukurdu benim belki o yüzden erken hissetmisimdir
nazli-35 Benim ilk bebeğim 20. Haftadan sonra anca hissettim zaten o kadar değişik bir his ki sen onun tekme olduğunu anlıyorsun rabbimin en büyük mucizesi 😍
Fatmaakoglu Papatyaaa__ ben 12 deyim ikinci bebeğim sırt üstü yattığımda özellikle gece yatağa girdiğimde böyle bı balık mi desem böyle bı aninbi gerilme sanki dönüyor gibi bı anlık hissim oluyor bağırsak hareketlerini ayırt edebiliyorum bu hisle farklı anlık bı gerilme oluyor karnımın içinde odur herhalde 😃🙈
Papatyaaa__ arirangg hayır canım benim 3cü o yüzden doktor hisede bilirsiniz dedi😊sende ilkse 20 haftada anca hissedersin ben 21de hissetmiştim ilk
Yarnn arirangg benim de ilk gebeligim canım 22+1 de hissettim kalp atışı gibi pıt pıt hissediyorum bi kaç kere de vurduğunu hissettim niye hissetmedim hala diye çok darladım kendimi ama hissettigin an herşeyi unutuyosun öyle farklı bişey ki
arirangg Papatyaaa__ Evet canım benim ilk sayılır. İlk gebeliğim 10. Haftada bitmişti maalesef. Çok sabırsızlanıyorum ben de hissetmek için ama ilk gebelikelrde geç oluyormuş 🥰
Gln0110 Busra_er1 kaçıncı gebeliğiniz? Ben de tam 15+0 da hissettim sanırım o muydu hâlâ emin değilim çünkü sonra bi süre hissetmedim onu 😂 Benim ilk gebeliğim, hissedebilirsiniz sanırım her annenin karın kas yapısı farklı
Busra_er1 Gln0110 ilk gebeliğim bilmiyorm bnde değişik oldum seyirme gibi değişik anlatamıyorum🙏🏻🤲🥹😍😍