Likayolcusu Ben özelde yaptırdım detaylıyı beni cam sakuraya sevk ettiler beyninde sıvı birikmesi var dedi 10 mm sınırda araştırılması gerek diye takipteyim şuan bir kere gittim cam sakuraya doktorun kendi yoktu asistanları vardı onlarda demedigini bırakmadı kendi aralarinda muhabbet halindeler sorularına cevap bile alamıyorsun ve birşey dediğinde biz hiç bişeyden tatmin olmamış oluyoruz pazartesi yine genişliği artmışmı diye gitmek zorundayım inanın hiç istemiyorum ama mecburen.. İnşallah o doktor iyidir umarım memnun kalırsınız her doktor aynı olmuyor maalesef çok yoğunluk da var