Betulcak Selamlar, Henüz 17+6 haftamdayım. Bir kase çorba bile içsem karnım inanılmaz geriliyor ve sertleşiyor. Sizce normal mi? İştahlı bir hamileyim ama yedikten sonra bin pişman oluyorum. Su içsem bile geriliyorum.
Benvebebegim Betulcak bu durum bende de var üstelik 13 haftalığım. Karnımın gerginliğinden içi acıyor valla. Ben çok zayıfım karnım büyüdüğü için bu kadar sertleşiğ geriniyor diye düşünüyorum 🙄