Merhaba kızlar. Son iki haftadır benim karnım baya sert bugün doktor kontrolünde doktorum da söyledi hemen ilaç tedavisi uyguladı. Rahim kasılmalarına bağlı sertlik dedi o yüzden dikkat etmem gerekliymiş sizde durum nasıl karnınız ne kadar sıklıkla kasilmalara maruz kalıp sertleşiyor. 31+5:)'im bu ara da