Kucuk_melegim Vera09 daha sonrasında düştü canim 13/9 olsaydi gel dedi hastane ama 13/6 normalmiş neden tansiyon yukselir ki sebebi nedir aceba
KLORAKHANIM Kucuk_melegim evet kuzum babam tansiyon hastasi bazen 16 Lara cikiyor ilac ictigi halde annem hemen veriyor, miden bulanirsa suyla karistir cay bardaginda öyle iç.