Hamzayadadolunay Karın ve kasıklarım çok ağrıyor dinlenince geçiyor ama ayağa kalkınca tekrardan ağrı başlıyor neden olabilir bilgisi olan var mı
27ozlem Hamzayadadolunay kendini yorduysan belki ondan olabilir ben de dün akşam banyoyu yıkayayım dedim eğilerek yaptığım için karnıma çok sancı girdi gece boyu vardı sabah geçmişti şükür mümkün olduğunca kendini yormamaya çalış