Merhaba kızlar ben femara kullandım 5 gün 06.01.2023 te kontol vardı yumurta gelişmiş ama çatlamamıs doktorumda kenidisi çatlar istedigimiz büyüklükte dedi ve akışına birakti 6 ocaktan 14 ocağa kadar falan sol kasıkta ağrılarım oldu daha sonra geçti son bir kaç gündür sık idrara çıkıyorum ama test falan yapmadım sizce yapmalimiyim artık