Bussssra Kizlarr,10 gün sonra spinal Sezaryen olacağım,bilgilerinizi paylaşır mısınız,nelere dikkat etmeli,nasıl bı yol izlemeliyim, süreci anlatabilecek olan var mı
btlbydl Bussssra öncelikle sakin olmalısın bir mucizeye şahit olucaksin sakin süreçlerden korkma herşey o kadar güzel ilerliyor ki kendini hazırlaman yeterli olacaktır 🤗 belden yapılacak iğneyi hissetmeyeceksin bile bana iğneden sonra sonda takıldığı için onu fark etmedim bile sezaryen bitince taktiklarini gördüm odaya geçtikten sonra taburcu olana kadar her 4 saatte bir falan gelip alttan muayene ediyorlar kanama varmı yok mu diye ki zaten uyuşuk olduğun için hissetmiyorsun bile sadece en sonuncusunu hissetmiştim ben ilk ayağı kalktığında zorlanirsin ama ne kadar erken ve sık kalkarsan o kadar çabuk toparlanirsin 🤗 yinede sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin yaklaşık bir buçuk yıl önce ilk sezaryanimi oldum 2 ay sonrada ikinciyi olucam nasipse😇
holly Bussssra yarım saat 40 dk sürüyo nerdeyse .. hiç korkma hepsi bi süreç ve geçecek .. sadece sana ne denilirse onu yap. İğneyi vururken veya yatırdıktan sonra. Sürekli seni yönlendirecekler çok az kaldı bitti nasıl hissediyorsun die.. ağrıların olursa ağrı kesici ilk ayağa kalkınca ayaklarına deil karşıya bak 😂 kayısı hoşafı mutlaka olsun yanında yedek pijama gecelik artık ne giyeceksen . Hasta bezi veya depend bol bol olsun yanında 🙃 sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Melekdincer67 Bussssra bende pazartesi günü sezaryen olacağım ve çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun inşallah
Kayraa42 Bussssra benim şöyle oldu iki sezeryanım dada… İlk olarak damar yolu açıldı önlük giydirdiler sedye geldi ameliyathaneye.. Sonra otur dediler belden iğne yapıldı kıpırdamamaya dikkat et dediler.. Hiç hissetmedim bile… Sonra yatırdılar göbeğin ordan yeşil örtüyü örtüler… Bi kaç dakikaya uyuştum hemen… Çok geçmedi bebeğin ağlama sesi müthiş bişey 😌😌 neyse bebeği sarıp yukarı giydirmeye yolladılar… Benide Bi 15 20 dakika sürüyormuş ama ben 5 dakka sanıyorum çünkü başımda sürekli biri beni konuşturuyor.. Bildğin normal Bi muhabbet ediyoruz çok komik yani 😁😁sonra hadi gidiyoruz diyorlar.. Bende bu kadarmıydı demiştim ondan sonrada odaya..
Bussssra btlbydl sağlıkla alırız kucağımıza inşallah,cevabın için teşekkür ederim ❤️ alttan muayeneye geliyorlar dedin,sadece kanamaya bakmak için mi yoksa elle kontrol mu yapılıyor
Ayse12__ btlbydl ne eksik ne fazla yaklaşık bir ay önce ben de spinal sezaryen oldum aynı şekildeydi ben yazsam aynı cümleleri kurardım ☺️
btlbydl Bussssra elle kontrol oluyor iç kanama varmı ters giden birşey varmı diye ama sen spinal olursan hiç hissetmiyorsun o seni korkutmasın sadece en son taburcu olmaya yakın hidssettim oda beklemedigim icinnl kastım kendimi
AksuS Genel olarak herşey söylenmiş tek ekleyeceğim Baş ağrısı yaşamamak için sezaryenden sonra koyu bir kahve iç.