Emine0909 İyi akşamlar hanimlar, 17. Haftanın içinde yım arada bazen kasiklarım da bıçak saplar gibi ağrı oluyor iki üç saniye olup geçiyor. Bu normal mi? Şimdi den teşekkür ederim. İlk defa olunca tedirgin oldum biraz.