38+5 haftalık gebeyim aynı bedende son günlerimiz nasipse oğlumla🤲🏻❤️ 2 gündür kasık ve bel ağrım var bugünde hafiften mide bulantısı eklendi acaba doğum belirtisi mi? Yaşayanlar varsa aydınlata bilir mi? İlk gebeliğim olduğu için konudan çok bağımsızım🤭 biraz korku biraz heyecan bakalım nasıl bir yolculuk bekliyor bizi, hepimize kolay doğumlar nasip etsin Rabbim inşallah.🤲🏻🥲🥰