3 aylik bebegim emzigi çok severek kullanıyor bugün annem emizik damak yapısını bozuyor verme dedi bebeğime emzigi de asla bıraktıramam onla uyuyor, sorum şu ki emzigi ilk aydan belli kullanıp bebeğinizin diş çıkarma döneminde damağında herhangi bir problem gördünüz mü ya da damağında yamukluk var mi