Simoss ben hiç acı hissetmedim Zaten aşırı çok heyecan ve korku aynı anda yaşıyordum anestezi doktoru eğil dedi beş sn sonra kaldırdı bitti dedi hiç hissetmedim tabi hisseden oluyordur muhakkak sen sadece kendini sıkma doktoru dinle yeter hayırlı doğumlar olsun inşallah 🌸