Yazz12 Minibebe anladim teşekkür ederim sizin de sanci çıkmış galiba baska yerde gördüm müdahale edildi mi
Minibebe Yazz12 evet kafası yukarıda olduğu için olabilir dedi doktor bu hafta tekrar gidecem ama halen ağrılarım var
Yazz12 Likayolcusu 36+5 oldu şuan ikinayri doktora gosterdim biri sancin var acilmaya bakmam lazim diyor digeri normal eve git diyor anlayamadim
Likayolcusu Yazz12 yok canım açılmanıza baksınlar belki başlamıştır başlamışsada doğum inşallah gelişimi güzeldir hiçbir sorun yaşamazsın canım Rabbim bir avazda kurtarsın
Minibebe Yazz12 Bi normal doğum yaptım sancıyı biliyorum bu doğum sancısı gibi deil ama böyle kasiklarima iğne saplanıyor gibi zaten bel ağrım hiç geçmiyor sürekli agriyo ayakta duramıyorum oturamıyorum sürekli uzanıyorum
Yazz12 Minibebe geçmiş olsun zamanında hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah benim ilk gebeliğim hissetiklerimin ne olduğunu da bilmiyorum
Minibebe Yazz12 şancin ağrın olduğunda duş al eğer sancin geçerse yalancı sancidir. Rabbım yardımcın olsun insAllah