Seydacavdarr 38+3 haftalığım dişim aşırı ağrıyo üstelik azı diş ta beynime vuruyo ağrı. Dişçiye gitsem çekermi ne yapar bilgisi olan benim yaşadığımı yaşayan varmı. Bi de diş çektirme aşşağı yukarı kaç para olmuştur
Salata Seydacavdarr tuzlu su sumak suyu sarımsak dışı fırçalamak buz sirke karanfil ne kadar yöntem varsa denedim tutunca geçmiyor. Dış doktoru k.d doktorundan izin iste verirse çekeriz dedi 5 aylıkken 9. Aydayiz çekmedim son 2 3 hafta dayanabilirsen bekle sende
Buse-ozdmr Seydacavdarr bence suanlık işlem yaptırma evet cok zor ama sakıncalı cidden benimde oyle azı dişim mahvoldu 35 haftadayım bır doğum yapım acilll gidicem suan bebeğe bişe olur dıe gitmiyorum😣
Emine_eymen Seydacavdarr yok kuzum hiç bir işlem yapmıyorlar maalesef bende çok çektim çünkü Allah yardımcın olsun diş çok zor heleki hamileyken kat kat daha zor rabbim yardım etsin inşallah
Papatyaaa__ Seydacavdarr canım valla ben dişlerimi kızımdan sonra baya kaybettim o yüzden şuan hamileyim 13+3üm doktor izni ile dişlerimi tedavi yaptırıyorum iğnede yapıyolar dişime doktor izni ile bence senin haftan benden büyük 3trimister çekerler bence
Defnedmr Ben 7. Ayımda gittim doktorundan izin al dedi yazılı belge istedi izni olduğuna dair, dişime hiç bir işlem yapmadı.
bebisiminannesi_ Sarımsağı buzluğa koy 5 dakika soğusun ağrıyan dışının üstüne koy sonra soğuk kompres ağrısını alıyor
Didemdidemm Arkadaşlar benimde 1 ay boyunca aşırı derecede dişim ağrıyordu her yolu denedim geçmedi en son karanfil yağı aldım ve pamukla diş etlerine sürdüm çok şükür iyi geldi . Denemekten zarar gelmez aklınızda bulunsun
Zehra62 Didemdidemm bende tam karanfil yağını yazacaktım benimde hafifletiyor doğumdan sonra ya kesin çekicem
Gizem-ayldz2002 Didemdidemm bende karanfil koyuyorum karanfil Yağı da aldım ama kokusunu midem kaldırmadı 🫢
Seydacavdarr Didemdidemm karanfil kaynatıp çalkaladım bende gece o biraz uyuşturucu yağınıda alayım bugün
Umrangunes Benimde kaplamam cikmisti acilde geri takildi ve sonrasında giderek artan agrim olmuştu en son dayanamayip hastaneye gittim gargara antibiyotik ve agri kesici verdi doktor 3 gun sonra rahatlamistim bence doktora gidin bosu bosuna agri cekmeyin
Seydacavdarr Buse-ozdmr senle ben sancı çekerken çok eğlenicez bu gidişle 🙂bu diş ağrısıyla kafayı yer insan