Nazarfirat benim 2_3 gün geriden geldiği oluyordu kendi özel doktoruma gittiğimde gittiğim doktor çok yoğun bu sebeple muayene günümü baya ileri bir tarihe verdi bende içim rahat etsin öylesine bebeğimi bir görüyüm diye devlet hastanesinde rastgele bir doktora randevu aldım gittim bana 16 haftalık olması gerekirken 14 haftalık görünüyor dedi baya kötü oldum çünkü sadece 2_3 gün geriden geliyordu ama 2 hafta hiç denmemişti hemen kendi doktoruma gittim durumu anlattım ultrason ile baktı ve 2 hafta geriden değil dedi normal dedi önceki doktor 8 cm ölçmüş kendi doktorum 10 cm ölçtü ve normal dedi yinede aklımda soru işareti kaldı inşallah normaldir devlette yanlış ölçmüş herhalde 🥺