shsnm_yrn İki gündür içimde bir yanma hissi var mide yanmasımı başka birşey mi çözemiyorum boğazımda da bir sıcaklık hissi var bu tarz bir durum yaşayan oldu mu yardımcı olabilir misiniz?
Kubrak2016 Aramıza hoşgeldin 😅 süt, yoğurt, elma vs şeyler geçici çözüm olabilir sana☺️ doktorun ile paylaşırsan gaviscon veya rennie şurup verebilir ☺️