Bdrhnn İkili taramayi başka hastanede üçlü taramayi başka hastanede yaptırdım ama sonuçları almadım kendi doktoruma.gittigimde sonuçları o hastaneden alabilir miyim lütfen yardmmm
Kurmans Bdrhnn bende ikili taramayi farklı hastanede yaptırmıştım.Sonucunu biz söyleyemeyiz dediler e nabizdan telefonuma indirip o şekilde gösterdim öyle baktilar