Busranurg 15 haftaligiz ilk haftalar hic bir belirti yoktu sadece gaz problemi ama bu son iki haftadir gogus hassasiyeti sinir aglama kasik agrisi var ilk zaman belirtileri yeni yeni oluyor normal mi acaba?zorlaniyorum psikolojik olrk
ardaada Busranurg kişiden kişiye değişiyor canım bende ilk başlar diyordum aa ne güzel bende bir şey yok bulantım bile yok ama 14-15 te çıktı ama uzun sürmedi ara ara başka şeyler de oldu ama herkes de belirtielr farklı