Asdfgsedaasdfg ter olacagını sanmıyorum ama akıntı olabilir bende emin olamadım o yüzden ama bu kadar çok olması hemde birden olması şaşırttı.. çok dediğimde tabii ki normal olan su gelmesi kaar değil, akıntıdan fazla olan. İlk gebeliğimde olunca anlamıyorum nasıldır nedir diye 2 aylıkkende kanamam olmustu şimdi aklıma kötü şeyler geliyor 2 gün önce kuzenim bebeğini düşürdü onu öyle görünce çok korktum