Damla_06 Kızlar dogumdan sonra çatlaklar için kullandığınız ve memnun kaldığınız bir krem varmı. Şuanda lierac kullanıyorum ama yinede çatlaklarım oluştu. Oluşan çatlaklar için öneriniz nedir.
BBuseY Normal bebek yağı kullanıyorum 35 hafta olduk daha bişey yok şükür ama suyu inanılmaz bol içiyorum 🤗belkide onla alakalı olabilir.