Yaparsınn bırakırsın bebeğin için herşeyi yaparsın öyle düşün, aç internetten zararlarını oku etkisi olur belki şak diyr bırakmana , sonucta ona faydası olsun diye ne yararlı acaba ne yesem içsem ? Diye düşünmeden edemiyor hamileyken insan , bide sigarayı vücuduna sokma bol keseden atmıyorum bu arada bende içiciydim zorlugu oluyo ama inan 1 hafta sonra canın istemicek dene bak görceksin , ben doğumdan sonra da başlamayı düşünmüyorum bu arada tiksinipte bırakanlardan değilim gebelikten 2 3 ay önce karar verip bıraktım , sende bırakırsın dene dene lütfen👌