Rabia111 Sizin adınıza o kadar sevindim ki 🤗 bize çok dua edin lütfen bizlerde bırakalım, tiksinelim 🤲
Yani aslında evet şuan önceliğim gebelik, çocuğumun sağlıklı olması ama doğduktan sonraki süreçte beni çok üzüyor. Bebeğimin benim kokumu almasını istiyorum, sigara kokusunu değil. İçip bebeğimin yanına o şekilde gidemem, emziremem yani 😔 çok üzülüyorum…