Kubra-19 ben yaşadım sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyordum doktorum ürolojiye git dedi tahlil verdim idrar kan görülmüş eve geldim idrar kan geldi ama karın ağrısı kasık ağrısı sancı iki büklüm oldum kadın doğum doktorum söyledim sağolsun gel dedi bebek iyi şükür serum iğne 1000 lik antibiyotik kullandım geçti rahatladım böbreğimde taş varmış ve büyüme varmış ben 26 haftalık hamileyim sizin ya enfeksyon ilerlemiştir yada böbreginiz benim gibi olmuştur korkmayın bebek birşey olmaz ama doktor gidin enfeksyon geçirmeye calis bol su iç limonlu su iç geçer merak etme🌸