Bende de durumlar aynı 38+4 teyiz pazartesi kontrolde doktorum bebeğin başının çok aşağıda olduğunu söyledi cuma erkenden gel inşallah o zaman kadar sancın olur dedi. Yarın gidicem ama sancım var mı yok mu çok değişik bir durum. Yürüdükçe fırt diye çıkacakmış gibi hissediyorum korkuyorum iğne batırıyorlar sanki içeriden öyle bir hissiyat oluyor. Birde sizinkiler gibi bel ağrısı kasık ağrısı ama herkes aralığını soruyo ben bi aralık yakalayamıyorum çok farklı zamanlarda oluyor. Özelliklede geceleri. Bakalım doktor yarın ne dicek çok farklı hissediyorum 🙈🥹