Vakkashatice sancılarını takip et bence ben aptallık yaptım sancılarımı takip ettiğim halde gitmedim hastaneye gece 4 de suyum geldi halbu ki akşam 7 gibi hissettim ve eşime ben bu gece doğururum dedim gidelim hastaneye dedi gitmedim suyum gelince gece apar topar gittim sabah 8 buçuğa doğru bana Sünni verdiler suyumda geldiği için çok ağrı çektim kuru kuru ağrı çektim açılmam da yoktu halbu ki bnm gibi nst de sancısı olup da sesi çıkmayan bayanlarda vardı çünkü onların suyu gelmemiş ve ağrıyı çok hissetmiyorlardı ben resmen yıktım Doğum haneyi bnm sana tavsiyem bu sancılarını kasılmalarını takip et