OzlemElaEfe Kızlar sezeryana girerken oje olması yasak mı çıkarttırıyorlar mı O kadar düzgün oje sürdüm ki şimdi çıkartmak zorunda kalmak beni üzer
Eliffzenginn Ahahaha o kadar düzgün sürdümki demenize cok güldüm cok tatlısınız ama genelde ameliyatlarda oje özellikle cıkarttırıyolar diye biliyorum ama dogumlar icin belki istisnalar vardır
OzlemElaEfe Tugba_23 aaaaa niye öyle diyorsun ya o kadar fotoğrafçı tutmuşum özenmişim ojemiz olmasın mı parmağımızda aşk olsun
Tugba_23 OzlemElaEfe morarmaları parmaklardan gördükleri için sildirirler muhtemelen işaret parmağını falan sen birini sil foto çekilirken onu sakla 😅
kitapkurdu OzlemElaEfe satürasyon ölçüm cihazını parmağınıza takacaklardı için çıkarmanızı isteyeceklerdir.
gencannis OzlemElaEfe ilk doğumum da dediğiniz gibi süslendim gittim gittiğim gibi ojeyi çıkarmamız lazım dediler aseton bulamadık hastanede alkolle çıkarmaya çalıştık zor oldu en iyisi sürmemek bende bilmeden sürüp gittim maalesef enfeksiyon vs yol açabiliyormuş dediler
OzlemElaEfe gencannis neyse allahtan bavula pamuk aseton koydum çıkar derlerse çıkaracağız mecbur. Bırak gittim bordo sürdüm bi de çıkarması en zor rengiiiiii şaka gibi
OzlemElaEfe Boncukveannsi doğurdum valla be 😂 kavuştum yavruma darısı yavrusunu bekleyen tüüüüüüm anaların başına 🙏