Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Geçmeyen Baş Ağrısı 32+4 🤕
Eymenikoo
Sizde de oluyor mu ? Parol içtim ama geçmedi..
Beyza26
Eymenikoo
36.haftadayım normal canım bende de oluyor
FilizDemir
Eymenikoo
32+2 tim kafamı koparıp atasım geliyo 😬
Eymenikoo
Beyza26
Off çok kötü geçmek bilmiyor 😯
Angels
Aynı durum:/
Eymenikoo
Angels
Demek ki normal bişey 😌
Angels
Eymenikoo
doktora sordum dün minoset alabilirsin dedi bende ilaç içmemekte direniyorum
Eymenikoo
FilizDemir
Aynen bende bugün delirdim resmen ömrümde baş ağrısı nedir bilmezdim 🙁
Eymenikoo
Angels
Evet bende 7 aydır ikinci kez parol içtim sabderiyorum ama geçmedi mecbur kaldım..