Edas Kızlar 37. Haftama giricem aşırı derece de göbeğim kaşınıyor duramıyorum çok kötü Hindistan cevizi sürdüm zeytinyağı nemlendirici Kremler yok fayda etmiyor ne yapmam lazım
2022bebeki Edas Yağları birkamanizi oneririrm Kesinlikle daha çok gözenek tıkıyor şiddetlendriyor kaşıntıyı. Artar ve gecmezse de dahiliyeden kolestaz testi yapmanızı öneririm. 32. Haftadna beri uğraşıyorum
Merveclnk Edas bi cildiyeye görünün çünkü kasirsaniz dagitirsiniz alerjiye çevirir mahvolursunuz. Ben kasidim öyle göbeğim catliyordu bir dağıttım onu önünü alamadım sonra çok uğraştım uyuyamıyorum gecelerdir.
Buseyvz7 Edas Benimde oluyor kaşıntılar ne kadar dirensemde kasıdm yerler hemen catlamaya basladı daha ellememeye çalışıyorum 🤦