Ozlemmediha Kizlar sabah nişanim geldi.doktor kontrolumde vardi.cati muayenemde 3 cm aciklik varmiş.yarin sanci olmaz ise dogumu baslatacagim dedi.rahim yumusak dedi.duaniza talibim.tum uyeler icinde dua edecegim…
Buseniizz Ozlemmediha öncelikle hayırlı doğumlarınız olsun inşallah tek avazda sağlıkla gelsin bebeğiniz 💕 kaç haftalıksınız
1anne2bebek__ Ozlemmediha maşallah 3 cm açıklığınız var rabbim yardımcınız olsun. Bol bol dua edin kendinize Rabbim o yolu size ve bebeğinize kolaylaştıracak inanıyorum. Bir avazda sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤍😃
Zeyrista Ozlemmediha inşallah o kadar kolay olur ki bir şey anlamasan bebeğine kavuşursun hep böyle düşün pozitif ol Allah’ın izniyle çok kolay olur sağlıkla gelsin huzurla büyütün yuvanızda 🤍🌸🐣
Hatice12333 İnşallah sağlıkla al bebeğini kucağına canım bende 34 haftalık gebeyim inşallah sağlıkla hepimiz alırız kucağımıza senin kaç haftalık canım
Anneyim84 Dualarım seninle kardeşim Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin bebişinide senide sağ Salim hastaneden çıkarmayı nasip etsin şimdiden Allah anneli babalı büyütsün bizlerede Dua et bizlerde sağ Salim alalım kucağımıza yavrularımızı 🥰🙏🏻