Hatmila ben astım koah hastasıyım canım göğüs hastalıklarına gidip bence hamilelikte astım için kullanılan ilaçları yazdır ve kullan ben önemsemedim kullanmadım hatta hamilelikte astımım geçti diye çok sevinmiştim ama ve en ufak üşütmede bile ciğerlerime indi mafoldum şuan yeni yeni toparlıyor gibiyim bence ihmal etme en azından elinin Altun’da ilaçların olsun devamlı kullanmasan bile kendini kötü hissettiğin an alırsın