Elvancn Sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum tahlil enfeksyon geçiyor ama sarı akıntı geçmiyor kaşıntı yanma yok koku yok ama iç çamaşırimda kurudu mu samsari oluyor benim gibi olan var mı neler yaptınız normal mi acaba yine enfeksiyon olmuşum 14 gün önce antibiyotik bitirdim 🥴ama bu sarı akıntı enfeksiyon belirtisi değil enfeksiyon olsa da oluyor enfeksiyon geçmesi için neler yaptınız
Skrn1 Elvancn bende de öyle sarı akıntı var 31 haftadayız doktoruma en son gösterdim fitil verdi geçti ama kısa süre sonra tekrarladı bazen kesiliyor bazen tekrarlıyor
miyase1 Elvancn benim doktorum bir kase suya az miktar sirke döküp banyoda onunla yikamami tavsiyr etti ve işe yaradi ama max haftada 1kez yap dedi
Beybeybi Elvancn benimde 31+5haftalik oldum bir haftadir boyle ama her kontrole gittigimde doktor idrar kan testi aliyo infeksiyon olsa gorur du diye hamilelikte normal mi diye hic doktora sormadim acaba bendedemi var infeksiyon ama kasinti filan yok
Asiye21 Elvancn İleri haftalardaysanız bebek kasıklara baskı yaptıkça akıntı miktarı artar. Progesteron hormonu fazla salgılandığı içinde oluyormuş.
Sevilylmz60 Bende 29 haftalık hamileyim bekarlgim dan beri olan bir sıkıntı bende hamilelik dönemin de doktorum da bana vermişti ama hala var kaşıntı yanma olmadığı sürece ilaç vermiyor benim çok Sari değilde beyaz sümük tarzında geliyor ve kuruyor çamaşırım da akıntım devam ediyor anlicaniz her idrar testinde de enfeksiyon çıkmaya devam ediyor
Beybeybi Asiye21 bende bu yuzden hic doktorumada sormadim niye geliyor diye hamilelikte normal akinti oluyor bildigim kadariyla cunku her gitigim kontrolde idrar kan testi yapiyolar tahliler temiz diyolar infeksiyon olmaz yani diye dusundum ama carsamba terminim var dur sorayim niye akinti oluyor
Elvancn Asiye21 26+4 haftaligiz ama önceki haftalarda oluyordu sarı akıntı progestan ağızdan içiyorum sabah akşam onunda mi etkisi var bilmiyorum
Elvancn Beybeybi canm enfeksyon gecsede aynı akıntı oluyor ayakta durdun mu yürüdüm mü bakıyorum samsari olmuş iç çamaşırm birde idrarim rengi koyu sarı sizin de öyle mi 5 6 litre yakın su içiyorum rengi hep koyu sarı normal mi bilmiyorum
Beybeybi Elvancn benim de akinti rengi sari ama yanma kasinti filan yok hamilelikten saniyordum akintiyi bide ben gunluk 2bucuk 3litreye kadar su iciyorum saglik acisindan infeksiyon pek olmuyorum 11yil once ilk hamileligimde olmustum dahada hic olmadim kadin doktuma duzenli gidiyorum idrar rengim cok acik sari koyu degil
Feyzaclk Elvancn açık sarı benim de ama yanma kaşınma koku yok. Gebe kaldığımdan beri böyle enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum normal geliyor bana. Akıntı illa beyaz ya da şeffaf olacak diye bişey yok
Elvancn Feyzaclk Evet gebe kaldığım beri benimde öyle en çokta ayakta kaldım mı yürüdüm mü oluyor normalsa sorun yok ,☺️
Elvancn Feyzaclk hamile kalmadan önce de bol su içen biriydim 🤣hamilelik döneminde için yanıyor gibi bazen 7 litre buluyor eşim diyo sana şu yetiştirmiyorum ,gece uyurken 1 litre yakın içiyorum uyanıp tabi yarım saat bir lavaba gece gündüz lavabo zamanim geçiyor
Umrangindin Merhabalar,bende de akıntı oluyor.hamilelikte normal diye biliyorum.Herhangi bir enfeksiyon yok şükür.Herkese güzel,huzurlu bir hamilelik dönemi geçirmesini diliyorum 🌺
080522_asel 37 haftalığım bu zamana kadar hep öyle oldu bi zararı yok üşütme bide tuvaletten sonra kurula peçeteyle özle bölgeni başka bi tedavisi yok ilaçlar boşa
Feyzaclk Elvancn ben de aynı sizin gibiyim su aşeriyorum sanki. Geceleri işemekten ve su içmekten uyuyamıyorum. Ama hiç hesaplamadım ne kadar içtiğimi
Elvancn Feyzaclk eşim hesapladı🤣evet gece uyku yok gündüz de yarim saat bir dışarıdaya çıktın mi rezil oluyorum her lavabo giremiyorum ondan genelde evdeyim
Ledeyna21 Elvancn ben hiç enfeksiyon geçirmedim bende de beyaz akıntı oluyor çamaşırda kurudumu sarı görünüyor ama koku kaşıntı vs hiç bi rahatsızlığı yok