Bursa Bayanlar yenibosna nisa hastanesine gidip memnun kaldınız doktoru tavsiye edermisiniz bi de doğum ücretleri konusunda bilginiz var mı?
ArzuGl Ben 36. Haftadayım başından beri Necla Ülker e devam ediyorum. Memnunum tavsiye ederim. Normal doğum 1300 sezeryan 2300 isteğe bağlı sezeryan 4500 şeklinde.
Sumeyyye Bugün ilk defa derya kanza gül e gittim dünyalar tatlısı bi kadın çok sevdim kesinlikle tavsiye ederim. Normal Doğum 1300 sezaryen 2300
Mervetopcu Ben fatma ersan a gidiyorum o da iyi. Muayene ücreti 65 tl. Doktora göre değişiyo ücretleri