Zeyzey_12 eğer arada yuvarlanıyorsa dönemediğinden değil dönmek istemediğindendir. Sevmediği için çok dönmeye uğraşmıyor, uğraşmadıkça kolunu düzeltmeyi keşfetmiyor, keşfetmedikçe de kolu kalınca sıkılıyordur. Her çocuğun gelişimi çok farklı. Arkadaşımın bebeği hiç emeklemeden, sürünmeden 11. Ayında ilk adımlarını attı. Çocuk emeklemeyi bilmiyor bile 😂 ebenin dediği gibi eğer oturuyorsa kaslarında bir problem yoktur canınızı sıkmayın siz varsın dönmeyiversin o da