umutkaplidunyam Ben duru lina istiyorum , erkeğe yiğit veya doruk istiyorum benimkine kalırsa hasan veya hüseyin koyalım diyor erkeğe yürü git dedim 😂 kızada saçma sapan bi isim dediydi milattan kalma herhalde benim koca 🫢 benim bebeğin fotosunuda paylaşıyım bide benimkini yorumla 🥰