Kevser_unall Betul0707 neden 34de alıyor doktor 36yı falan bekliyorlar normalde. Bi risk mi var acaba
Betul0707 Kızlar nst de gece ağrılarım hafif hafif çıktı o yüzden doktor eve gönderdi taburcu oldum. Bugün doğurmuyorum yani çok mutluyum 💃🏻💃🏻