Blgekrks Herkese merhaba ben 14+4 haftalık hamileyim vee başından beri uyku hali çok var bende uyku yapıyorsa erkek diyorlar benim gibi olanlar var mı, olup da cinsiyetini öğrenenler ben henüz öğrenemedim çünkü 🤭
Buse-ozdmr Blgekrks 35 haftalığım halaa uyurum sürekli sabah kahvalto yapıp gerı yatıyorum o derece bır uyku var cinsiyetide kız oyle hurafelere ınanma banada erkek demıslerdı cok uyuyosun erkektır dedıler kız cıktı😂😂😂😂
Blgekrks Bende öyleyim acayip uykum geliyor hele ki çalışırken ve işten eve gelince ayakta bile uyuduğum oldu🤭😂
Blgekrks Tabi başta sağlıklı olmalari çok çok önemli ama benim de içimden kız geçiyor herşey nasip bakalım🤭
Hzlhakko Blgekrks cinsiyet farketmiyor bence hormonlardan oğlumda da cok uykum vardı ikincinin cinsiyeti ne olur bilmem ama uykum hep var
piiremsesinannesiii Blgekrks gecem gündüzüm uykuyla geçti en güzel haftalarımda sanırım :) ve cinsiyeti kız bebişimin
Minikbalpetegim Blgekrks bende 14+6yım canım başından beri felaket uyku hali var hala da devam ediyor. Bebeğim kız bence cinsiyetle değil tamamen hormonlarla alakalı bir durum 😊
Pinaryldz06 Günde 4 saat uyusam yeterdi hamilelikten önce hamileliğimin başından beri nerdeyse bulduğum her fırsatta uyuyorum gece gündüz hiç farketmiyor kızım olacak inşallah 😀
Mrvbnbg2208 Blgekrks basindan beri hiç uyumuyorum ilk zamanlar normal uyku düzeniydi şimdi geceleri uyuyamıyorum gün içinde de uyanık haldeyim erkek
Papatyaa_01 Blgekrks ben çok uyudum o haftalarımda şuanda çok uyuyorum yemek temizlik olmasa hiç çıkmam yatakdan benim kızım olacak :)