yenianneaday Kızlar merhaba adetim 4 gün gecikti gebelik testi yapıyorum negatif çıkıyor genelde erken olurum ama anlayamadım böyle bir durum yaşayan var mı
minikmucizeemaak yenianneaday bende aynıyım canım yarın 6. Gün gecikmede testler negatşf bugün kan verdşm oda negatşf bakalım ne zaman olacağız
Kocburcuu İdrara biraz geç karısıyor bazı insanlarda beta hormonu istersiniz kan verin yada bi kaç gün bekleyin 😇 inşaallah hayırla sonuçlanır