ssseher Merhabalar hamilelik süresince sac boyama yapilabiliniyormu kimi evet kimi hayir diyor cok kararsizim
Buseniizz ssseher bitkisel boya ile boyanır diyorlar ben boyatmadım saçlar sardı dibimde geldi yapacak bir şey yok bebiş doğsun boyatırım
Evinamin031120 Ben 3 kere yaptım hiçbir şey olmadı sadece ilk 4 ay mide bulantısı ve kokudan rahatsız olmamak için dikkatli yapılmalı deniliyor
ssseher Evinamin031120 Ben 16+4 deyim suan ilk 3 ay sonrasinda yapabiliriz diye biliyorum bende ama yinede emin olmak istedim beyazlar aldi basini gidiyorda 😁