carmellawaldorf Kızlar selam, 30.haftamın içindeyim. Bu aralar zaman zaman karnım taş gibi oluyor. Yarım saat- 1 saat öyle kalıyor ve hafif bir karın ağrısı yapıyor tabi bu durum. Yani bu da sizce bir çeşit kasılma mı? Başka yaşayan var mı bu durumu
Nhlhmz11 carmellawaldorf ben günde en az 10 kere yaşıyorum kasilmayi belki daha fazla , ama o kadar uzun sürmüyor belli dk içinde iniyor geri . Ama çok acı oluyor iç karnım küçük olduğu için
carmellawaldorf Nhlhmz11 yani aslında öyle takılı kalmasa hani kasılma olduğundan emin olucam. Ama böyle sert bi şekilde kalınca acaba diyorum kasılma değil de başka bir sebepten dolayı mı
Nhlhmz11 carmellawaldorf takılı kalıyor zaten , ama senin dediğin gibi yarım saat bir saat değil , benim kızım aşırı hareketli o yüzden hiç durmuyor zaten , hatta ara ara sancılarım da başladı kasilinca bazen giriyor
carmellawaldorf Nhlhmz11 valla ben de. Bu konuyu kafama taktım her seferinde aha yoksa şimdi mi diye panikliyorum 🥹