2 aylıktan beri sabah akşam nemlendiriyorum. Şuan 34+4 olduk şükür çatlama olmadı. Krem olarak bio oil, bebe yağı, vazelin, hindistan cevizi yağı, aloevera kremi gibi şeyleri dönüşümlü kullandım. Buna ek 2-3 lt su içiyorum her gün. Haftada 1 muhakkak kabak lifi ile kese yapıyorum ölü derilerden arınmak adına ve tabi hep söylenen yavaş yavaş kilo almaya gayret ettim ☺️