Hulya2626 ben devletle beraber özele ee gidiyorum. Şehir hastanesinde tarama testlerimi yaptırdım. Özge Şahin Yaşar var iki kere ona gittim ikisindede o kadar güzel karşıladı o kadar güzel konuştu ki benimle onun doğuma gireceğini bilsem özel yerine devlette doğururum öyle memnun kaldım yani.