Reyhan_Kcbz37 Kızlar ben kendim için 2 gece 1 gece de bebek için hastanede yattık sonra çıktık eve geldik sadece eşimle kaldık bi iki kişi geldi gitti yatılı kalan olmadı hiç de ihtiyacım olmuyo ilk günden temizliğimi bile yaptım😁
Cubukmakarna E uykusuzluga nasil dayaniyorsunuz. Ben uykuyu cok severim. Annem 10 gun kaldi sonra 40 cikana kadar kayinvalidem kaldi. Sonra ara ara kayinvalideme ve kardesime kalmaya gittim🤣 simdi 2. Ye hamileyim uykuyu dusunuyorum deli gibi. Yetmiyor ya:)
Reyhan_Kcbz37 Cubukmakarna valla ben uykuyu aşırı seven bi insanım ama sanırım allah sabrını veriyo daha kimseye emanet etmek istemiyorum eşimle idare ediyoruz o işe gidince kardeşim görümcem gelir bi kaç gün o kadar😁