Dmttthemum
Dmttthemum ya bu söylediğinizde beni bi nebze rahatlattınız 🤲 25 haftamda normal muayenemde doktoruma vajinama baskı var dedim o da karından ölçtü 35 çıktı daha önce de ölçmüştü yine 35 di 2 hafta sonra vajinal ölçelim dedi vajinal 25 mm çıktı 27 haftaya girmiştim rahim ağzın kaplı bu uzunluk bize yeter dedi ama burda resmen okuduklarından dolayı 2 gün ağladım çünkü doktorum bir sorun yok extra dikkat etmen gereken bir şey yok dedikçe sorun aradım kendisi profesör aynı zamanda perinatalog eşimde kendini çok üzüyorsun profesör adam bilmez mi bi şeyleri dedi 25 mm altı riskli diyor ama ben yine de dikkat ediyorum da evden çalışıyorum günlük en az 8 saat oturuyorum o da etkiler mi acaba diyorum sürekli kafamda kuruyorum artık biraz stres yapmamak istiyorum şuan 27+6 yım inş o haftaları görürüm bende 🌸