Kubra_05 ben de akşamları 2 tane içiyordum sonra kendimi daha iyi hissedince 1 içmeyi denedim o da işe yaradı ama zaten geceden geceye içtiğin için akşamları tekrar bulantı başlıyor, ya da gün içinde de miden aşırı rahat değil tabiki yine hafiften bulanıyor ama en azından yemek yediriyor. Ben midemin hiç bulanmamaya başladığını anladığımda bırakıcam mesela :)