Kubraaksoyy Herkese iyi akşamlar kızlar 6+4 deyim akıntı şeklinde biraz iç çamaşırıma kan gelmiş. Bu durum normal mi? Doktoruma görünmeli miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲