Sevda06_05 Kizlaarr 14 haftalik hamileyim sol yanimda sanciyla gittim hastaneye ve bobreklerimde taş oldugunu soyledi doktorum eger taş kanala düserse erken dogum olacagini söylüypr boyle bi sorun yasayan var mi
Yagmur_277 Sevda06_05 gebeliğimin 15 haftasından beri 5 kere taş düşürdüm şuan 30 haftalık hamileyim ve bu süreci sıfır ilaçsız atlatıyorum ve çok şükür doktorum erken doğum olur demedi içinizi ferah tutun ilaçsız be bol su ile süreçi atlatmaya çalışın
Vildantas Sevda06_05 daha dün düşürdüm kocaman 10 haftalık gebeyim. 15 gündür canımdan can çıktı ve birden fazla taşım var çok korkuyorum bol su için doktor ne diyorsa onu yapın
Momm7 Sevda06_05 ben 34 haftalık olmama rağmen erken doğum diye bi konuşma bile geçmedi 30 hafta öncesinde Kanala bi alet takarak engelliyolarmış doğuma kadar ertelemek için taş düşmesini bi sorun isterseniz
Yagmur_277 Sevda06_05 benimde ilk hamileliğim ve benim böbrek büyümemde mevcut bu haftaya kadar çok şükür sağlıklı bir şekilde geldik
Sevda06_05 Banada erken dogum diyince korktum baya cogu kisi bize boyle bisey soylenmedi diyor insallah agrisiz sancisiz düser gider bu taş